Ana içeriğe atla

Ekibimiz

Ekibimiz

balaman

Doç. Dr. Ufuk Balaman

Lead Researcher

TED University

Ufuk Balaman, TED Üniversitesi İngiliz Dili Eğitimi Bölümü'nde Uygulamalı Dilbilim Anabilim Dalı'nda Doçent Doktor, DIGITASK4IC projesinin koordinatörü, ve Palgrave/Springer tarafından yayımlanan "Conversation Analytic Language Teacher Education in Digital Spaces" isimli kitabın yazarıdır.

Araştırmaları çoğunlukla dijital alanlarda yabancı dil öğrenimi ve öğretmen eğitimi için multimodal Konuşma Çözümlemesi üzerine yoğunlaşmaktadır.

ekin

Dr. Öğr. Üyesi Semih Ekin

Researcher

TED University


Semih Ekin, TED Üniversitesi İngiliz Dili Eğitimi bölümünde Dr. Öğretim Üyesi olarak çalışmaktadır. Araştırmaları alanları sanal değişimler, konuşma analizi, dil öğretmeni eğitimi ve öğretmen mesleki gelişimi üzerine yoğunlaşmaktadır.

şahin

Arş. Gör. İlayda Şahin

Researcher 

TED University


İlayda Şahin, TED Üniversitesi İngiliz Dili Eğitimi bölümünde araştırma görevlisidir. Hacettepe Üniversitesi'nden İngilizce Dili Eğitimi alanında yüksek lisans derecesine sahiptir. Şu anda Orta Doğu Teknik Üniversitesi İngilizce Dili Eğitimi programında doktora eğitimine devam etmektedir. Araştırma alanları sosyal etkileşim, sınıf içi etkileşimi, konuşma çözümlemesi ve öğretmen eğitimi üzerine yoğunlaşmaktadır.

tatar

Arş. Gör. Şükran Buse Tatar

Researcher

TED University


Şükran Buse Tatar, TED Üniversitesi İngilizce Dili Eğitimi bölümünde araştırma görevlisi olarak çalışmaktadır. Hacettepe Üniversitesi'nden İngiliz Dili Eğitimi alanında yüksek lisans derecesine sahip olup, Orta Doğu Teknik Üniversitesi'nde doktora eğitimine devam etmektedir. Araştırma alanları sınıf içi etkileşim, çevrimiçi öğretim ve konuşma çözümlemesi üzerine odaklanmaktadır.

spahi

Arş. Gör. Esra Spahi

Researcher

PhD Öğrencisi-TED Üniversitesi & Araştırma Görevlisi-Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi


Esra Spahi, İngilizce Öğretimi üzerine lisans ve yüksek lisans eğitimini Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi'nde tamamlamıştır. Yüksek lisans tez çalışması, teknoloji destekli ortamlarda görev temelli söylemler içerisinde sosyal eylemler olarak ortaya çıkan teklif yapılarının dinamiklerini konuşma çözümlemesi yöntemi çerçevesinde ele almaktadır. Halen TED Üniversitesi'nde doktorasını sürdüren Spahi’nin araştırma ilgi alanları, Teknoloji Destekli Dil Öğrenimi, Öğretmen Adayı Yetiştirmede Teknoloji ve edimbilim üzerine yoğunlaşmaktadır.